tiistai 29. syyskuuta 2015

Betonitöitä

 Tässä vielä mun betoniaskartelun yhteis saldoa...vähän on S30 vielä jäljellä, mutta ei paljoa...vähiin käy ennenkuin loppuu. Tämä kun loppuu, niin 4säkkiä, eli 100kg tuhottu.
 Nämä tehty viime päivinä...eli montaa työtä ei ole enää ulkona kuivumassa ja kovettumassa.
 Tässä mun omo-pullo. Ostin pesuaineen ihan betonitöitä varten...pesuaineen tyhjensin tyhjään pulloon. Pullo on halkaistu 2:n osaan ja sitten teipattu jesarilla uudestaan kiinni, jotta muotin irrottaminen helpottuis ja että EHKÄ sais vielä toisenkin samanlaisen tehtyä. Enkeli on jonkun tekeme, en muista kenen...olen saanut sen joskus huutonet ostosten mukana yllärinä.
 Tässä on mun askartelubetonini...kallista lystiä, kun 2,5kg purkki maksaa 17,50e, kun tuo rakennuslaasti S30 maksaa alle 6e 25kg;n säkki. Mut askartelubetonilla voi tehdä pieniä, tarkkoja juttuja.
 Pyyhkeitä, pitsiliinoja ja käsiä..yhdestä katkes 1 sormi, mut onneks muut onnistu. Maitopurkki kynttiläpurkkeja myös kuvassa.
 Tässä on osaa jo hiukan tuunattu...mut homma jatkuu...ei oo tontuilla vielä silmiäkään.
Ja viimeiset...mun peikot, kurpitsat ja sydämet sekä yx säkki. Näitä en hetkeen vielä pääse työstään, kun tänään toin vasta ulkoa sisälle, kellariin. Upotin ne vielä päivällä veteen. Monta kivaa juttua jäi vielä kokeilematta, mut mies tuumas, et ei enää betonia lisää...nooo...katsotaan. Kylläpä noi ilmatkin alko kylmeneen, mikä hommaa hiukan hankaloittaiskin. Ehkä mun betonityöt sit on tässä...jahka sen pussin teen loppuun. Askartelubetonin käytän säästäen, katsotaan mitä siitä lopulta tulee. Tuolla ylemmäässä kuvassa tehdyt enkelit on tehty askartelubetonilla. Mut joo maalaus servettien laitto tms tuunaukset jatkuu...katsotaan mitä tulee. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti