keskiviikko 3. elokuuta 2016

Rannekoruja

Tälästä ihanaa postia tuli...Adlibris postimyynnistä pieniä purkkeja,helmiä(joista olin kuvaa ottaessa jo osan käyttänyt) ja joustavaa kuminauhaa. Ja huutiksesta huutamani uudet Hello Kitty peltirasiat...saattaapi olla, että Hello Kitty purkkiin tulee huulirasvaa ja/tai voideparfyymiä. Kenties molempia, kun noin monta purkkia. :D Vetoaa toi kisuli tälläseen liki 5-kynppiseen kummasti. :D
 Tein rannekoruja kuopukselle. Ruskeat helmet mulla oli ennestään tuolla, mut noi mustat tuli tosiaan postitse, ja heti aloin koruja vääntään. :D Poitsu kolmannen kohdalla jo katso mua ja nauro, et taas...mut ei sanonut muuta kuin kauniin kiitoksen. :D
Tämän teko meinas unohtua ja se oli itselle tärkein...minkä olin päättänyt tehdä. Poitsu kun pääsi viime kesänä(2015) ripille ja hukkas oman rippiristinsä samantien. Sit hukkas vielä minun oman rippiristin, jonka olin saanut vaari vainaalta. Ne vaan irtos siitä pidikkeestä, et ketjussä näkyi vaan lenksu. Yksi huuttis myyjä kun myi uusia hopeakoruja, niin hältä sain tuon ristin huudettua ja heti päätin, että teen pojalleni siitä vielä rannekorun, jos poitsu kelpuuttaa...jos ei, niin laitan vaikka johonkin korttiin sitten koristeeksi. Onneks poika ei ole allrginen...itse en kärsinyt pitää itselle huutamiania koruja, vaikka koruissa oli 925 merkintä. Ei tainnut olla ihan noin puhdasta kuitenkaan,koska 925:ttä olen aina pystynyt käyttämään. Ehkä sillä on korut hopeoitu, mutta pinta niin ohut, ettei riitä minulle. Ihan hirveet kutinat ja näppylät. Olis se kivaa, jos ei olis tuota nikkeliallergiaa(-kaan). Monta muutakin juttua voisin pois lahjoittaa...:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti