perjantai 18. marraskuuta 2016

Söpö silikonipallo

Siinä se nyt on, mun uusi silikonipalloni, jonka sisällä on jälleen samainen ruusukynttilä. Toivottavasti tämäkin onnistuis, niin saisin enemmän ruusuja. :D Pistin tuonne samaiseen kippoon, kun viimeksikin niin noin 2cm fairyä....eli pullon pohjallinen. Sitten kun olin tämän tehnyt niin mietin, että olis se nyt kiva kokeilla vielä jotain...ja laitoin vävykokelaalle tekstiviestin....hänen nimensä, kolme pistettä ja silmänisku hymiö. Ei muuta. Ja vävykokelas kun tuli pyörähtään töiden jälkeen, niin se toi mulle silikonia. Hyvin koulutettu pokemon. <3 Oikeesti edes tytär ei ollut varma, että ymmärtääkö hänen pokaystävänsä mun salaperäistä viestiä. :D Oli kuulemma hetken miettinyt, että jaa,...mikähän tää on, kunnes oli tajunnut. Oon siis viimeaikoina tuotattanut jo 3 tuubia ennen tätä. Kyllä nuorenmiehen kaulaan hyppäsin, kun silikonin toi...ja kiitin(toki maksoin myös silikonin)! :D Olin niin yllättynyt ja iloinen, kun luulin, ettei ehtinyt nähdä viestiäni....tai ettei tajunnut sitä. Mut oli kiva jännittää. Mä olin jo varma, ettei nähnyt viestiäni, niin vitsi kun liitelin täällä ja tuuletin, kun silikoni kourassa liitelin pitkin kämppää. Tässä taas nähtiin, että pienet jutut voi olla niitä tosi tärkeitä asioita, jotka ns.pelastaa päivän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti