perjantai 30. lokakuuta 2015

Betonisia kynttiläkippoja (11.kuvasarja 125kg:n betonilaastin kulutuksesta)

 Enkeleitä ja tyttöjä...mä niin tykkään noista serveteistä. <3 Sain tytöt kirppikseltä ostettua ja nuo maitopurkeissa olevat enkelit on ihanalta nettiystävältä saatuja. Oon niin iloinen näistä, kun musta noi vintage enkelit ovat vaan niin kauniita ja vintagetytöt. Sitä vintagekuvaa, jossa tyttö ja poika pussaa, en valitettavasti kirppikseltä saanut, sekin olis ollut aikas ihana. Itseasiassa tuon suurimman maitopurkin pitsinkin olen joskus saanut tuolta ihanalta askarteluystävältäni, jonka siis vain nettimaailmasta tunnen.
Sitten talvisia...noi lintu servetit on kirppikseltä ja tuo missä monta sydäntä on saatu...en ole nyt ihan varma keneltä...anteeksi! Ja tuo sydän on samaiselta ihanuudelta, kuin enkelit. Mun täyty nyt sanoa vielä, että kun aloitin betonityöt ja tiesin tarvitsevani servettejä, niin mulle laitto 4 ihanaa ihmistä servettejä tulemaan ihan vaan hyvää hyvyyttään. KIITOS HEILLE KAIKILLE...Liinalle, Leilalle, Annikalle ja Marille! <3 Toitte mulle kyllä niin suuren ilon, että ette arvaakkaan. Ja siis uskomattominta näissä ihmisissä on se, että heistä vain yksi tuntee mut livenä ja hänkin asuu Saksassa....2 on nettituttua, joita en ole koskaan nähnyt, mut jutellut ollaan välillä paljonkin.. ja yksi ihan vieras, olin juuri liittynyt yhteen servettitekniikka ryhmään...ja hän laitto minulle yv:n, että laittaa servettejä tulemaan. Sanoisin lasten laulun sanoin, että: "Maailmassa monta on  ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa." Ja ihmisten lähimmäisenrakkaus, joka kohdistuu vieraaseen ihmiseen, niin jaksaa aina hämmästyttää, kummastuttaa ja ilahduttaa, <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti