torstai 8. lokakuuta 2015

Betonoosi vaivaa edelleen

 Voi, voi kun kuopus koulun jälkeen tuumas mulle, että äiti sun iso lehti on autokatoksessa ihan kuollut. No, se oli alkujaan jo aika kärsinyt ja vaikka mun piti lehti eilen tehdä, niin en ehtinyt sit kuitenkaan sitä tehdä. :( No, tänään kun kävin kurkkaamassa, niin tuumasin, et juu, aikas surkeen näköinen on, mut kokeillaan. Tuolla ylhäällä on lehdessä kokonaan kolo, et ylhäältä toi mun uolla betonin ja lehden alla on vielä mun sydän muottini...et juu jännittää mitä tulee, tuleeko yhtikäs mitään. Meinasin kirjoittaa tuohon kaikkien lasten nimet, mut sit aattelin, et jos se rikkoutuukin, niin en halua, että jonkun nimi olis pois...kirjoitinpas sit vaan I LOVE YOU ja tuo siis jää lehden pohjaan.
 Muistnpas, et mun piti kiinnittää tattini jalat ja hatut toisiinsa...juu, meinas unohtua...mut muistin kuitenkin. :D Nyt siis tatit pääläellaan vielä. Näistä vois tulla vaikka kärpässieniä. :D
 Mä olisin halunnut laittaa omo-pulloon enkelin jälleen, mut ei ollut enää ylimääräisiä. :( Sit aattelin, et haluan yhden korun osan, jonka oon saanut tyttäreltä, mut se taas oli liian iso, niin ei mahtunut tuohon reiän kohtaan. Onneksi löysin tän "timantin", joka sekin saatu tyttäreltä...jonkun korun osa. Näin noille hajonneille koruille löytyy käyttöö. :D
 Tässä näkyy mun omo-pullosta vähän enemmän. Tää on muuten kolmas viritys samaan pulloon. :)
 Hanskan poisto onnistui kädestä. :) Leikaten sen tein, ettei sormet katkeis...ja hyvin onnistu...ei siinä mitään. :)
Ja ihan sit muuten vaan tuli tehtyä jokunen kynttiläjuttu...kahvipaketti, pringlespurkkeja ja sit maitopurkkeja. Et ihan hyvin onnistuu betoniaskartelu sisällä kellarissa. :D Harmi vaan, että S30:tä ei ole enää kuin 1 säkillinen. Vähiin käy ennenku loppuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti