lauantai 18. kesäkuuta 2016

Betonitöitä jälleen

Otin eilen muoteista taas samat betonityöt ku ennenkin..huomasin yhdessä muotissa reiän aikasemmin, mutta tein silläkin vielä...siihen kyl tuli sit ilmakuplia enemmän, kuin ehjään, mutta ei se mua ihan kamalasti haittaa...ilmakuplien tuoma rösöisyys kuitenkin jotenkin kuuluu betonitöihin, tuoden niihin sitä rösöisyyttä.  Sain molemmat peikot ulos muoteista ok, sekä kaikki 3 enkeliä ja sammakon. Sit olin tehnyt nakkipaketista ohuen läpyskän, jota ajattelin ulos, kannon luo ovaksi peikoille...voi olla ihan tyhmä idea, mutta niin jokatapauksessa ajattelin ja sit tein pikkusydämen, jossa kolo tuikulle. Katsoin sydäntä lähempää, et pahus, siinähän on halkeama, että kestääköhän se ja POKS! Ei, se ei tarkoita pidän oikein kovasti susta, kuten Uma aikoinaan meille koululaisille opetti...e-ei...vaan se sydän särky. Tietty kun oli liian märkä, kun siinä tuikun kohdassa oli ollut kokoajan vettä oikeestaan(kiitos mun suihkuttelujen), ettei se ollut kunnolla kovettunut ollenkaan.. Mä vielä mietin, et kaadanko veden pois ja annan olla työn vielä kuivumassa, mutta hätänen kun olin niin otin pois...ei se ois tarvinnu välttis ku päivän lisää...tai aavistuksen hellemmän muotista irrottamisen. Mut niin halkes sydän. En mä sitä silti hävitykseen pistänyt, vaikka niin olisin päässyt helpoimmalla, kyse kuitenkin ehkä n.10cmx2cm:n sydämestä vaan....mut ehhei...päätin käyttää luovuutta jälleen ja yritin korjata sitä tänään. Eiku betonimössöö muottiin...siihen päälle kasteltu sydän kahtena palasena ja päälle lisää betonimössöö....tuikkukolokin täyteen mössöö ja sit kasteltu sammakko päälle ja sydämen päälle paljon massaa lisää. Ei se enää sydämeltä näytä, mut ei haittaa...joku epämääränen kivi (tai möykky) se paremminkin on. Nyt jännitetään taas hetken aikaa, että tuleeko toi viritys kestämään....ja jos ei, niin sit varmaan taas luovuutta peliin....nythän siellä on vielä yksi mun sammakoistakin.

 Tässä kaikki tähän mennessä tehdyt, siitä ekasta säkistä 1-S30säkistä.
 Nakkipaketti-ovi, ja sammakko&joku kivimöykky tai jotain...mut se siis vielä muotissaan. Oishan tuon mäykyn voinut tehdä ilman sitä sydän muottiakin, mut meni jo, ja näillä mennään.
Vähiin käy toi eka säkki ennenku loppuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti