perjantai 30. lokakuuta 2015

Tontut, Pikku-myyt, Kädet (5. kuvasarja 125kg:n betonilaastin kulutuksesta)

 Tässä mun tontut...jokainen oma erilainen yksilönsä. Mietin että pitäisköhän noita tonttujen viiksiä hiukan lyhentää. Mut en nyt tähän hätään ainakaan lyhentänyt.
 PikkuMyyt...että voi kasvojen maalaus pensselillä olla vaikeeta. Mun kädessä kun ei vaan pensseli pysy. Siks kortteillessakin väritän leimakuvat promarker tusseilla. Ehkä jos olis ollut parempi pensseli tai toimivammat värit/maalit, niin sekin olis vähän voinut auttaa, mut ihan oikeesti pensseli ja minä ollaan aika toivoton yhtälö.
 Tytär halus koruille käden...tein sit useamman, että on vara valita. Yksi oli vissiin sit hanskana jo hajonnut, koska käsiä on vain 5...en muuten ymmärrä, miks pariton määrä. Tuosta vasemmalta toisena olevasta katkes 1 sormi, niin pistin sit reilusti laastia pintaan...ja siitä tuli kivan rouhee...sen aion viedä kesällä ulos...jonnekki. Sen päälle voi laittaa tuikun tai vaikka jonkun kivikkokasvin. Pitää miettiä....aika paljon tulee ulos vietävää mulle. Noista 3:sta kädestä EN TIEDÄ. Tytär halus tuon valkoisen käden. Mietin, että yhden vois maalata pimeässä hohtavalla maalilla...eli sen pitäis sit jäädä sisäkäyttöön, koska maalissa luki niin. Mut joo...haluan mä sellasta silti kokeilla. :D
 Tässä nyt on pari kättä...toinen siis koruille, menee tytölle ja toi toinen ulos kenties ja kynttilälle tai jollekki kivikkokasville...tai ??? En tiedä, aika näyttää.
Nämä on kuvattu aikasemmin...aattelin, et näkyiskö tästä tonttujen ilmeet paremmin...juu, tiedetään..minä ja pensseli. Mut noi on mun näkösiä...parempaan en kyennyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti